måndag 3 augusti 2009

Tack för i sommar!

Det här inlägget har tidigare publicerats på www.atgidag.se.
Direktlänk till inlägget på atgidag finns HÄR.
__________________________________________________________

Måndag 3 augusti

Nu är Sommartravet slut för den här gången. Vi började i Halmstad den 4 juli och vi avslutade i Skellefteå i lördags. På varje bana har vi fått njuta av travsport av högsta klass och en folkfest som slår det mesta. Det är helt klart så att trav är bäst på sommaren.



Innan jag avslutar vill jag passa på att tacka:

- De drygt 60 000 besökarna som varit med oss på någon utav banorna och alla ni som följt med oss här på bloggen.

- Alla underbara människor på Halmstadtravet, Årjängstravet, Axevalla, Hagmyren, Jägersro och Skelleftetravet.

- Alla kuskar som signerade våra sommartravet t-shirtar.

- Våra samarbetspartners under Sommartravet: Sportbladet, Folkspel, Comviq och Rix FM.

- Anders Lindqvist, Kent Öhlander, Göran Axelson, Even Elvenes, Stefan Johanson, Ralf Vadsmo, Peter Vougt, Bengt-Erik Larsson och Joakim Johansson som ställt upp i min V75-utmaning.

- Jörgen Utgren och webbkillarna på Birth som fixat så vi kunnat ha Sommartravbloggen.

- Mina kollegor under sommaren: Helene, Madelene, Terese, Felicia och Julia för att ni sprider glädje kring er.

- Och slutligen Helen Martin, projektledare för Sommartravet, för ett väl genomfört projekt, för sällskapet och för alla skratt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

På två ställen stavar du Madelene Forsgren och på ett ställe stavar du Madeleine Forsgren...vilket är korrekt? :)

Zoogin sa...

Hej!

Inget av det stämmer. Hon heter Madelene Kärrström och jobbar ihop med mig. Om det lät som att hon var en Forsgren ber jag om ursäkt.

/Anki