måndag 27 juli 2009

Anki utmanar: Raffe

Det här inlägget har tidigare publicerats på www.atgidag.se.
Direktlänk till inlägget på atgidag finns HÄR.
__________________________________________________________

Fredag 24 juli

Det har inte gått så bra för mig hittills i V75-utmaningarna. Resultatet hittills är en seger och fyra förluster. Men jag misströstar inte över det, utan väljer istället att ställa mig mot det hårdaste motståndet hittills. Denna vecka utmanar jag nämligen tipsexperten Ralf Vadsmo.



Här är Raffes system inför Hagmyrens V75-omgång nu på lördag. Mitt system kommer senare i dag eller tidigt i morgon bitti.

V75-1: 2, 9
V75-2: 9 Järvsöfaks
V75-3: 1, 2, 3, 5, 6
V75-4: 2, 3, 6, 7, 12
V75-5: 2, 6
V75-6: 4 Juan Carlos
V75-7: 2, 7, 9, 12

400 rader = 200 kronor

UTMANINGEN består av att Raffe och jag kommer att göra varsitt V75-system för max 200 kronor till Hagmyrens V75-omgång nu på lördag. Reglerna är enkla: Flest rätt vinner. Äran står på spel.

Bilden ovan är från Bollnäs V75-dag förra året. Eftersom Hagmyren och Bollnäs byter dagar med varandra, betyder det att det är samma dag som i morgon på Hagmyren. Jag minns Bollnäsdagen som kanske den varmaste dagen jag spenderat på en travbana. Dessvärre ser det inte ut att bli samma fina väder i morgon.

Inga kommentarer: